עמוד ראשי > בלוג > תגידו להתראות לבלאגן בבית
blog

בלוג

תגידו להתראות לבלאגן בבית

01.08.2024
תגידו להתראות לבלאגן בבית

האם הבית שלכם הופך ליותר ויותר מחסן ופחות ופחות לבית אמיתי? כשאתם מסתכלים מסביב, כל מה שאתם רואים הם פריטים אקראיים שמוערמים על הרצפה, מתחת לשולחן, על הדלפק, מאחורי הדלת. בסופו של דבר, קשה יותר ויותר לפתוח את הדלת בגלל הארגזים שדחוסים מאחוריה בניסיון נואש להכניס הכל לחדר. הגיע הזמן להגיד להתראות לבלאגן בבית אחת ולתמיד.

היפטרות מכל הבלגן המיותר בבית תקל על חייכם, תפחית מתח ותעניק לכם יותר זמן פנוי ליהנות מהדברים שאתם אוהבים. תחשבו על כל הזמן שאתם מבזבזים בניסיון להחזיר משהו למקום ואז לחפש אותו כשאתם צריכים אותו ואין לכם מושג איפה הוא. זה פשוט יותר מדי טרחה לחיות עם כל כך הרבה בלגן. אז הגיע הזמן לעשות את הצעד הפשוט הזה שיהפוך את ביתכם לחופשי מבלגן.

 

ראשית, עליכם לארגן את החלל שלכם כך שלכל דבר שאתם מחזיקים יהיה מקום קבוע לו. אל תזרקו סתם דברים למגירה ותסגרו אותה. כך אתם מבזבזים מקום שם. תסתכלו על כל הדברים שיש לכם, תחליטו מה אתם באמת צריכים מדי פעם ומה נמצא שם רק כי אתם "לא רוצים לזרוק". הדברים האלה הם סתם בלגן מיותר. כל דבר שנכנס לקטגוריה השנייה חייב להיזרק החוצה. זה פשוט תופס מקום שיכול לשמש למשהו יותר רלוונטי.

 

עכשיו כשנפטרתם מכל הדברים המיותרים, הגיע הזמן לארגן את שאר הדברים בצורה נכונה. סדרו אותם לפי סדר הגיוני. אם אתם הולכים להשתמש בפריט רק במטבח, אז אחסנו אותו במטבח, אבל כל מה שאתם לא צריכים במטבח, תוציאו משם!

 

אולי עניין הארגון והסדר נראה כמו מלאכה משעממת אבל זה משהו שחייב להיעשות כדי להיפטר מהבלאגן בבית  .וגם אחרי שזה נעשה, זה אף פעם לא נגמר. אתם צריכים להמשיך לסדר את הדברים שלכם יום אחרי יום. אחרי שאתם משתמשים בהם, החזירו אותם למקום שמצאתם אותם. זה דבר פשוט.

  

אולי תנסו להשיג כמה מיכלים שאתם אוהבים, עם מסר מעורר השראה או משהו שמעניין אתכם, כך תצפו להחזיר דברים למקומם במקום לערום אותם במקומות אקראיים.

קדימה, תעשו זאת עכשיו. ואז חיזרו וספרו לנו כיצד הבית  המסודר שלכם ללא העומס השפיע על חייכם בצורה חיובית!

 

אין לכם מספיק מקום לאחסן דברים לא נחוצים שגורמים לעומס בבית?

 

היפטרו מהדברים שאינכם זקוקים להם. תפנו ל ישראסטורג' כדי לאחסן את האופניים שלך, בגדי העונה השנייה, לוח הגלישה, המקרר ועוד.

 

פשוט בצעו תיאום לאיסוף, חברו את הדברים שלכם ואנחנו נדאג לשאר.

 

ישראסטורג'  מציעה שירותי אחסון מלאים שקל יותר, נוח יותר ויחסוך לכם 15% בהשוואה לאחסון עצמי. זה גם קל ללא מאמץ עם איסוף ושרות משלוחים עד הדלת שלכם. בין אם אתם צריכים את זה עבור קופסה אחת או בית שלם בחזרה ממתקני האחסון שלנו, זו פשוט חווית לקוחה טובה בהרבה!

 

    שירותי האחסון שאנו מציעים נקראים גם אחסון לפי דרישה או אחסון ואלט, זה קל יותר, נוח יותר וזול ב-15% מאחסון עצמי מסורתי. כמה לחיצות באתר שלנו israstorage.com או באפליקציה הניידת ואנחנו נגיע עד לדלת שלכם לאסוף או למסור את הפריטים שלכם. אנחנו גם מספקים לכם רשימה מלאה של כל הפריטים המאוחסנים, כולל תמונות, ומחייבים אתכם רק על מה שאתם באמת מאחסנים. תנו לנו לעשות את כל העבודה בשבילכם!

 

אנחנו מספקים שירותי אחסון בתל-אביב ההומה, בירושלים הקדושה, בחיפה הסלעית ובכל עיירה שביניהן!

 

כנסו לאתר שלנו www.israstorage.com תשלחו לנו מייל: info@israstorage.co.il או התקשרו בטלפון מס' 077-3609990