עמוד ראשי > בלוג > עוברים דירה? - 5 טיפים לאריזת חפצים אישיים
blog

בלוג

עוברים דירה? - 5 טיפים לאריזת חפצים אישיים

13.10.2024
עוברים דירה? - 5 טיפים לאריזת חפצים אישיים

כולנו נדרשים לעבור דירה בשלב כזה או אחר. אמנם זה לא בדיוק הבילוי הכי מהנה, אבל לפעמים זה בלתי נמנע. כדי להקל עליכם בתהליך, הנה חמישה טיפים מועילים לאריזת החפצים שלכם.

1. השתמשו בארגזי קרטון וחומרי אריזה מתאימים

בבית שלכם כנראה יש לא מעט חפצים קטנים שדורשים אריזה בטוחה. ארגזי קרטון הם פתרון אידיאלי: הם זולים וניתנים למחזור בקלות אחרי השימוש. אל תשכחו להצטייד גם בנייר דבק לסגירה חזקה של הארגזים, ובניילון בועות כדי להגן על חפצים שבירים כמו זכוכית וקרמיקה. ללא הגנה מתאימה, החפצים האלה עלולים להישבר בקלות במהלך ההובלה.

2. היזהרו עם ספרים

ספרים אולי נראים קטנים וקומפקטיים, אבל המשקל שלהם יכול להפתיע אתכם. אל תמלאו את הארגזים בספרים עד הסוף — הם יהפכו לכבדים מדי ויהיה קשה להרים אותם. בנוסף, אם הארגז עמוס מדי, הוא עלול להיקרע במהלך ההעברה. זכרו שארגזי קרטון בדרך כלל מסוגלים לשאת משקל של עד 10 ק"ג.

3. השתמשו בבגדים לאריזת חפצים שבירים

כאשר אתם אורזים חפצים שבירים כמו זכוכית או פורצלן, עטפו אותם קודם בניילון בועות, ולאחר מכן הכניסו אותם לארגז יחד עם בגדים רכים. זה ייצור שכבת הגנה נוספת שתעזור לשמור על החפצים מפני נזקים. אל תעמיסו את הארגזים יתר על המידה — עדיף להשאיר מעט מקום פנוי כדי שהחפצים לא יילחצו זה על זה.

4. הימנעו מאחסון מזון ומוצרי מזון אחרים

במזג האוויר החם כמו בישראל, אחסון של מזון, תבלינים או מוצרים אכילים אחרים עלול להוביל לתוצאות לא נעימות. הטמפרטורות הגבוהות גורמות לקלקול מהיר של המוצרים, וכשתחזרו לקחת את החפצים שלכם, ייתכן שתופתעו לגלות אורחים לא רצויים. עדיף להיפטר מהמזון לפני המעבר כדי להימנע מבעיות נוספות.

5. סמנו את הארגזים

אם יש לכם אפשרות, סמנו כל ארגז. זה אולי נראה כמו עניין שולי, אבל במהלך הפריקה, התוויות יהיו מועילות ביותר. הן יעזרו לכם למקם את הארגזים בחדרים הנכונים, ויחסכו מכם את הצורך להעביר את החפצים הכבדים ממקום למקום לאחר מכן.


לבסוף, חשוב לציין שאצלנו תמצאו ארגזי פלסטיק חזקים במיוחד, שמעלים את הרף ביחס לארגזי קרטון. הארגזים שלנו בנפח של עד 60 ליטר, כ-50% יותר מארגז קרטון סטנדרטי. הם אינם מתעוותים, אינם נקרעים, ויכולים לשאת עד 35 ק"ג. בנוסף, כל ארגז נאטם בחותמת ייחודית, מה שמבטיח שאיש לא פתח אותו. אמנם הארגזים הללו יקרים מעט יותר, אך תוכלו להיות בטוחים שהחפצים שלכם יגיעו בשלום ליעדם.

 

אם אתם מחפשים מחסן אמין להשכרה באזור זכרון יעקב, בנימינה, פרדס חנה, חדרה או אור עקיבא לאחסון החפצים שלכם, Israstorage הוא השותף המושלם עבורכם. אנו מציעים אחסון בטוח עם סטנדרטים גבוהים של אבטחה והגנה. בקרו באתר שלנו למידע נוסף www.israstorage.com.